קבלת תעודת קבלן מוכר (“כוכבית”)

אם אתה רוצה שיפתחו בפניך אפשרויות לבצע עבודות למשרד הביטחון, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ועוד, עליך לקבל בנוסף לרישיון קבלן גם תעודת קבלן מוכר לביצוע עבודות ממשלתיות (“כוכבית”)

תהליך רישום קבלנים כולל עבודת ניירת רבה, בדיקת התאמה לדרישות ושלבים בירוקרטיים רבים. כל הכללים מתוארים בדרישות של מנהלת קבלן מוכר, אך כאשר באים להגיש את הבקשה צריך להבין כי לכל מסמך ו/או שורה יש משמעות, ולעיתים טעות אחת קטנה היא ההבדל בין הצלחה לכישלון ובין קבלת סיווג גבוה לנמוך, זו הסיבה שכדאי להעזר בגורם מקצועי עם ניסיון של הגשת מאות בקשות בהצלחה רבה.

לחברתנו ניסיון של עשרות שנים ועשרות לקוחות אותם ליווינו לקבלת תעודת קבלן מוכר.

הליווי כולל:

  • מנהל פרויקט – גורם אחד שמולו מתבצעת כל העבודה והוא זה שדואג לכך שתקבל את התעודה במהירות וביעילות
  • ניירת – אנו נמלא את הניירת בשבילך, אתה תמשיך לעבוד ולהרוויח
  • התאמה לדרישות – אנו נבדוק האם אתה עומד בדרישות הסף לפני שנתחיל, אם צריך נמצא פתרונות לכך שתתאים לדרישות ובכל מקרה נגרום לכך שלא תוציא כספים לשוא.
  • סיווג – לא משנה אם אתה ג’5 או א’1, לנו הגודל לא משנה. תקבל יחס טוב, הוגן ואנו מבטיחים כי תצא מרוצה.

 

לקבלת פרטים נוספים בנושא רישום קבלנים או להתחלת התהליך אפשר להתקשר אלינו 03-5105232

או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם